20170416083549Vandaag wil ik gewoon eens mijn aller liefste man hier in de bloemetjes zetten.

Ik wil je nog eens een zeer gelukkige verjaardag wensen, ik hoop uit de grond van mijn hart dat deze verjaardag eentje is om nooit te vergeten. Vooral omdat ik deze morgen zo een super lekker ontbijtje heb gemaakt voor jouw en dan je verassen mee dat ik je eigenlijk mee naar boven kwam. Vooral ons zoontje vond deze wel super…! En wauw wat was deze middag gewoon top om naar zo een pannenkoeken boerderijtje  te gaan. Deze was echt top….!!

Daarmee dat ik zo super veel van je hou.. Je doet echt alles om ons gezinnetje gelukkig te laten maken. Ik zou zeggen dat het net een droom is, maar dan lieg ik. Want een droom is maar een droom en deze is echt de werkelijkheid…

Bedankt schat dat jij in mijn leven kwam…. Nog maals een dikke proficiat met je verjaardag…

Geef een reactie

