Ik stelt je voor aan Carolien van Liefscarolien.

20170427055357Ik stel je graag voor aan een Blogger die ik zelf al een tijdje volg.  Vandaag laat ik jullie kennis maken met haar door paar vragen die zij graag wou beantwoorden.

1. stel je zelf eens voor?

Hi! Mijn naam is Carolien de graaf,  23jaar en verslaafd aan bloggen en nagellak. Naast bloggen en nagellak sparen, staar ik ook graag in mijn garnalen aquarium, waar er onderhand meer dan 100 vuurgarnalen zwemmen. Sinds 2013 de diagnose chronische vermoeidheid na 3 verschillende Pfeiffers te hebben gehad. Nu opnieuw bezig met onderzoeken naar mijn vermoeidheid, en het blijft nog even een vraagteken wat daar uit gaat komen.

2. Wat doe je in het dagelijks leven?

Momenteel werk ik in een attractiepark bij mij in de buurt. Erg leuk werk, gezellig, en veel contact met andere mensen. Naast het werk ben ik bezig voor mijn blog, en besteed ik de nodige aandacht aan mijn eigen vouwwagen.

3. Wat is je blogadres? Waar blog je over? 

Mijn blog is te vinden op Liefscarolien  waar ik dagelijks schrijf over Beauty, Lifestyle, Food en persoonlijke verhalen deel. Ook probeer ik regelmatig Fashion artikelen voorbij te laten komen, en ben ik momenteel helemaal gefocust op vakantie artikelen.

4. En welk publiek wil je er mee bereiken?

Iedereen! Of je nu op zoek bent naar een review van een bepaald product, benieuwd bent hoe het is om met een vouwwagen op vakantie te gaan, of gewoon geintersseerd bent in mijn persoonlijke leven naast mijn blog. Iedereen is welkom!

5. Hoelang ben je al een blogger?

Ik blog al sinds februari 2013, een hele lange tijd dus.

6. Hoe ben je terecht gekomen in het blogger wereld? 

Nadat ik in 2013 in een nare periode kwam (depressie en anorexia), wilde ik mij bezig houden met iets anders, iets positiefs. Dat werd een blog, waar ik eerst alleen nog DIY artikelen plaatste, en vervolgens overging op persoonlijke verhalen en beauty. Sinds vorig jaar schrijf ik ook over Food, en schrijf ik regelmatig Fashion artikelen.

7. Waar haal jij inspiratie uit voor je artikelen? 

Overal van! Van dingen die ik mee maak, of zelf tegenaan loop, tot internet. Pinterest is ook een grote inspiratiebron.

8. Hoeveel tijd besteed je aan het blogger

Heel erg veel! Eindelijk probeer ik elke dag dat ik vrij ben te besteden om iets te schrijven, artikelen te delen, mails bij te werken, en alles wat er verder nog bij komt kijken.

9. Op welke dagen plaats je?

Elke dag, dus maandag tot zondag om 04uur in de ochtend.

10. Volg je zelf bloggers of helemaal niet en waarom? 

Ik volg wel een aantal bloggers, maar ben niet heel trouw in het bezoeken van hun blog. Heb maar weinig tijd, en probeer dan zoveel mogelijk bezig te zijn met mijn blog. Binnenkort maar eens verandering in brengen, en weer trouw te gaan reageren op andere blogs!

11. Wie is jouw favoriete blogger? Als je die hebt natuurlijk.

Ik heb geen favoriete blogger.

12. Zou je je blog nog veranderen of vind je hem perfect zoals hij is? 

Ik ben aardig tevreden met mijn blog, mijn layout is eindelijk zoals ik hem graag wilde hebben. Ik zou alleen meer mensen willen aantrekken met mijn blog.

13. Op welke artikel ben je het meeste trots? 

Ooei lastig! Als ik er dan toch één moet uitkiezen is het dit artikel..

14. Hoeveel thema’s heeft je blog ongeveer gehad? 

Heel erg veel! Nu heb ik een thema gekocht en eindelijk helemaal tevreden.

15. Waarom heb je uiteindelijk deze gekozen?

De eerste indruk. Het komt precies over zoals ik ben. Ik houd heel erg van licht roze, grijs en wit. Dat komt terug in dit thema, een weerspiegeling van mijn karakter.

16. Wat vind je het leukst aan bloggen? 

Alles! Het schrijven vind ik heerlijk, de reacties vind ik geweldig en ben ik heel erg dankbaar voor, de samenwerkingen. Ik vind bloggen gewoon heel erg leuk. Kan maar weinig dingen bedenken die ik niet leuk vind.

17. Wat vind je het belangrijke eigenschappen die een blogger zou moeten hebben?

Eerlijkheid.

18. Wat vind je het aller leukste om te doen? 

Schrijven en foto’s maken, eindelijk het puurste van het bloggen.

19. Heb je ooit stoms meegemaakt door bloggen? 

Ja genoeg, helaas. Het stoms was dat ik contact kreeg met een groep bloggers, en dat ik heel veel ruzie hierdoor kreeg. Iedereen was jaloers op mijn statistieken, en dit liep best uit de hand. Heel lang last van gehad.

20. Wat zijn je plannen nog voor de toekomst met je blog? 

Lekker door blijven schrijven, en vooral doen wat ik leuk vind. Schrijven wat ik leuk en interessant vind. Ik denk dat je het dan ook het langste vol houdt.

21. Wat vind je partner der van dat je blog?

Single, dus geen ‘last’ van een partner.

22. Studeer of werk je? Zo ja, hoe combineer je dit met je eigen site? 

Ik werk, en probeer eigenlijk zoveel mogelijk vooruit te werken, zodat er gewoon elke dag een artikel online komt. Dit lukt mij tot nu tor prima!

23. Op welke social media kanaal ben je te vinden? 

Vinden? Twitter, Instagram, Facebook.

24. Welke tips heb je voor andere bloggers? 

Blijf altijd jezelf, en dicht bij jezelf. En doe vooral wat je leuk vind om te schrijven of te plaatsen. Laat je niet in de war brengen door statistieken.  Daar draait het niet om, het draait om dat jij het leuk vind om te doen!

25. Hoeveel bezoekers wil je over een jaar?

Lastig te zeggen. Vorig jaar had ik totaal 15.266 bezoekers, en hoop dit jaar de 20.000 bezoekers te halen. Zou dat lukken?

26. Hoeveel volgers denk je dat je precies over één jaar hebt? 

Geen idee? Mijn Fecebook en twitter volgers zijn bij elkaar 798, tel daar instagram, bloglovin, en youtube bij op, dan kom ik op 1.984. Dus het zou mooi zijn als ik op 1 jaar 2500 totaal heb behaald.

27. Wat ga je nog doen in je verder leven?

Moeilijk om dat nu al uit te stippelen. Ik bekijk het per dag. Heb nog geen grote plannen!

Eerst en vooral wil ik je super bedanken voor de samen werking aan deze blog. Ik wens je dan ook nog een super leuke en gezonde toekomst te gemoed mag komen. En ik zou zeggen veel succes met alles dat je nog in je leven wil bereiken ook al weet je dat nog niet op deze moment.

8 thoughts on “Ik stelt je voor aan Carolien van Liefscarolien.

Geef een reactie

