TextPicture20170703_0827Het leek mij eens leuk om jullie eens te vertellen wat voor mij de leukste dingen zijn geweest in de maand April. Ben je benieuwd wat mij zo vrolijk maakte in deze maand kijk dan zeker verder.

  • 01.04  Vandaag was het zo een dagje dat zoontje lief naar de kapper moest gaan in de morgen. En in de middag zijn we dan een fotoschoot gaan doen voor zijn eerste communie.. Wat was dat super leuk om dat eens te zien, heb zelf moeten helpen met dat alles super mooi lag bij zoontje…
  • 07.04 Zijn we verroken op reis, deze kon je al zien op mijn blog… Zo nog niet gezien klik dan hier op 😉 . Fijn om aan te komen en om alles nog eens te verkennen.
  • 08.04 Was een fijn momentje om terug Vesting Bourtange te zien.. Ik vind het daar steeds zo prachtig.. Vooral de huisjes vind ik daar zo geweldig.. Ik heb dan nog leuke surveniertjes morgen uit kiezen van mijn man.. Heb dan ook nog zo een stenen hartje gekocht met zo roosjes der op, voor bij mijn papa zijn urne te leggen..
  • 11.04  Zijn we eens naar Museum Nienoord geweest. Wat mooi was het daar, super mooi landschappen en gewoon de stilte is zoooo zalig.. En wat een mooie museum is het we hadden dan nog geluk dat we een gids bij krengen voor de rondleiding.
  • 12. 04 Was super fijn om eens te zien hoe eigenlijk Lego ontstaan is. Vooral van het zien dat zoontje der zo van geniet, maakt het gewoon super leuk.
  • 13.04 Gewoon om mijn man te verassen met een heerlijk zelf gemaakt ombijtje te maken voor op bed met zijn verjaardag. Om te zien hoe gelukkig hij wel was.
  • 14.04 Om terug aan de heerlijke reis te denken op de terug weg naar België weer.
  • 17.04 Naar goeie vrienden te gaan, waar je altijd welkom voelt.. En dat ze altijd zoontje verwennen.. Nu hadden ze voor hem paaseieren verstopt en wat genoot ze der van dat zoontje zo blij mee was.
  • 18.04 Blij met het resultaat van de knuffels die ik gemaakt heb met het stof van mijn papa zijn kleren..
  • 20.04 Het reden van een lieveheersbeestje, door ze terug in de natuur te zetten.
  • 21.04 Dat de uitnodigingen van de communie toe gekomen zijn en dat ze heel goed gelukt zijn.
  • 23.04 Dat zoontje terug thuis is na een weekendje dat hij mee was op scouts weekend. Dat ik terug mijn broers en zussen zag na een geweldige Lentefeest van mijn Nichtje Jana. Super leuke foto genomen van mijn twee Nichtjes.
  • 24.04 Dat ik het eindelijk durfde om een operatie te doen aan mijn tanden.. Super blij dat ik het eindelijk heb gedaan.
  • 30.04 Een heerlijke coup ijscream gaan eten en nog eens bevestigen voor de Communie. We zijn dan ook nog eens naar de tuincenter geweest en heb ik terug iets van decoratie gekregen van mijn man.
4 gedachtes over “The Happy List April.

Geef een reactie

