The Happy List Mei.

20170402014444Het leek mij eens leuk om jullie eens te vertellen wat voor mij de leukste dingen zijn geweest in de maand Mei. Ben je benieuwd wat mij zo vrolijk maakte in deze maand kijk dan zeker verder.

  1.  2.05 Naar de tandarts gegaan om eindelijk na een weekje die draadjes te verwijderen. Zoontje lief heeft dan ook nog eens een controle gekregen..
  2.  03.05 Eventjes iets uit geprobeerd met Make-up.. En ik moet zeggen tis nog tamelijk goed gelukt.
  3.  04.05 Een momentje dat ik met zoontje eventjes naar de Action zijn geweest om kaartjes te gaan hallen voor Bosklassen. Onder tussen nog ietsjes gaan drinken met zoontje en dan richting naar huis weer. Zijn zo van die leuke momentjes die je niet rap wil vergeten.
  4.  06.05 Zijn we richting Intratuin gereden en hebben we nog leuke bloemen gekocht voor in de bloembakken voor in de tuin.
  5. 10.05 Zijn we achter de foto’s geweest bij de fotograaf. En ik moet zeggen ze zijn zo prachtig…heb der geen woorden voor. Zijn we dan nog naar de funpark (shoppingcenter) geweest en zijn we eerst naar de Mcdonals geweest en der na ben ik gaan shoppen, Heb ik nog een super mooie jurk en een mooi wit jeans jasje gekocht voor de communie.  En heb ik nog een mooie kleine handtasje van Esprit gekocht en ik ben der zo blij mee…
  6.  11.05 Heb ik een super fijn gesprek gehad bij een klant en hebben we samen een stukje taart gegeten.  Vandaag is zoontje zijn kaartje van de bosklassen toe gekomen en wat maakt het me blij door dat er op het kaartje sta With Love ❤
  7.  12.05  Mijn zoontje is terug thuis na een weekje bosklasse.. We zijn dan eerste nog echter schoenen gegaan voor de communie en dan zijn we naar L.L gegaan en daar heeft zoontje een mooie armbandje voor mij gekocht. En dan heb ik ook nog een mooi truitje gekregen voor mijn Moederdag. En dan heb ik een mooie jurk gekocht. En dan zijn we nog naar Ikea gereden voor paar spulletjes.
  8.  14.05 Vandaag is de dag dat zoontje zijn eerste communie deed.  We zijn dan heerlijk gaan eten met wat lede van mijn familie.Heb dan ook een super mooi geschenkje gekregen van die armbandjes die hij gemaakt heeft met zout en krijt echt super mooi.
  9.  17.05 Heerlijk genieten op een terrasje met een drankje en een goeie boek.
  10.  18.05 Naar de Lego winkel gegaan met zoontje en zijn der na nog op Markt17 iets gaan drinken en gaan eten.
  11. 19.05 Hebben we een dagje plopsaland gedaan als verassing voor zoontje. Was echt een geslaagde dagje, we zijn zelf in de attractie Heidi geweest.
  12.  21.05 Hebben we een fijne middagje gehad met mijn twee jongste zussen en met kleine Fleur. Was echt een middagje om nooit te vergeten.
  13. 26.05 Naar Ikea gegaan voor de nieuwe slaapkamer voor zoontje.
  14. 28.05 Naar tuincenter geweest en dan achter mijn zoontje bij mijn boezen vriendin. Ondertussen super mooie oorringen gekregen die ze zelf gemaakt heeft. De verassing voor zoontje was geslaagd, zijn nieuwe slaapkamer hij was in de wolken. Heerlijke BBQ gegeten….
5 thoughts on “The Happy List Mei.

Geef een reactie

