Muur stickers..

20160926063357Een tijdje geleden heb ik bij 101 woonstickers, 2 muur stickers besteld voor mijn zoontje zijn nieuwe kamer die we gingen plaatsen.  Vandaag ga ik der over vertellen hoe mijn gevoel der over was… Ben je benieuwd lees dan zeker verder…

Ik heb eigenlijk die website gevonden op Facebook.. dat voor mij eigenlijk wel aansprak dat je super veel keuze had in de muurstickers. Ik was al een tijdje op zoek naar Lego, want we gingen een Lego kamer maken voor mijn zoontje.

En ja hoor ze hadden dat gewoon, je kon zelf in verschillende maten aanvragen en kleuren. Ik heb direct een bestelling gedaan.  Je kon zelf kiezen hoe je het betaalde, ik heb de keuze gemaakt dat ik vooraf betaalde en dan zenden ze het pakje op. Ik had het pakje al heel snel thuis.

DSC_0086_LI

Het zat heel mooi verpakt.

DSC_0087

Zat dan ook super mooi in blaasfolie dat het zeker niet kan beschadigen. Was echt goed verzorgt en daar hou ik enorm van…

DSC_0088

Er zat der ook een gebruiksaanwijzing bij die je meer kan uit leggen hoe je de sticker op de muur kon aan brengen.

DSC_0089.JPG

Deze spatel kreeg je der gratis bij.

DSC_0091

Je moest eerst de sticker met de overdrachtfolie naar boven op een tafel. Je moest eerst overal heel goed aanwrijven  dat de sticker straks goed aan de folie blijf plakken.

DSC_0092

Der na doen je heel voorzichtig  de folie der af .

DSC_0093

Dan hang je de sticker mooi met twee op de muur en strijk je mooi glad dat der geen blazen in komen.

DSC_0094

Hier moet je wel mee twee zijn want de ene trek zachtjes aan het folie naar beneden en de andere ga met spatel over de sticker heen dat der geen blaren in komen.

DSC_0096
DSC_0097

Zie zo dat is het resultaat en ik ben der super te vrede over….!!

8 thoughts on “Muur stickers..

  1. Rebecca Denise schreef:

    Ah wat een ontzettend leuke stickers. Volgens mij is hij daar heel erg blij mee. Het lijkt een beetje op een plaktattoo.. Is ook nog maar de vraag of het er mooi op komt haha

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

