The Happy List Juni.

TextPicture20170703_0827Het leek mij eens leuk om jullie eens te vertellen wat voor mij de leukste dingen zijn geweest in de maand Juni. Ben je benieuwd wat mij zo vrolijk maakte in deze maand kijk dan zeker verder.

  1. 04.06 Al een super mooie roos van de klimmer die ik gezet heb, als aandenken aan mijn papa.. Mijn super mooie decoratie in de tuin daar word je pas blij van. En het maakt helemaal af als je buiten kan BBQ met gezinnetje.
  2. 10.06 Een heerlijk dagje aan zee… Daar kunnen ze me altijd mee plezieren.. We hebben nog heerlijk in een cafeetje ietsjes gedronken en voor mijn man heb ik een heerlijke parfum gekocht voor zijne vaderkesdag. En zijn we nog een heerlijke coupe ijscream gaan eten..
  3. 14.06 Ik word super vrolijk als ik de zwaluwen weer zie vliegen..  Dat maakt mijne werkdag weer super goed.
  4. 17.06 Een super mooie dag gehad in Bokrijk.. Is echt wel de moeite waard om er heen te gaan. We hebben dan een heerlijk ritje met de huifkar gemaakt en dan heerlijk gaan verkennen. We hebben daar ook lekker gegeten.. En je hebt der ook leuke speeldingen van vroeger, ik moest me weer eens laten gaan. En op laatste hebben we nog een coupe aardbeien gegeten. En dan op laatste zijn we nog naar de speeltuin gegaan voor zoontje. En dan hebben nog in een heerlijk parkje rond gehangen.. Gewoonweg een super dagje…
  5. 18.06 Manlief heeft heerlijk papillot gemaakt op de BBQ en het was super heerlijk..
  6. 21.06 Naar de kapper geweest en mijn haren is een pak korter dat ik gewend ben. Super te vrede mee..
  7. 23.06 Heerlijke middagje met mijn Beste vriendin eens in Gent gaan shoppen.We hebben eerst een heerlijke coupe Aardbeien gegeten en dan zijn we gaan shoppen. En nadien kwam haar man af om samen nog heerlijk te gaan eten in de Pizzahut. Super te vrede met mijn inkopen.
  8. 25.06 Vind ik super vrolijk van om te zien hoe mijn zoontje op vrolijk als hij eentjes mag vangen en der na zijn we nog heerlijk op de markt gaan lopen.
  9. 27.06 Naar school moeten gaan om te gaan luisteren hoe zoontje het doet… En hij mag over naar het tweede leerjaar.. Super gewoon.
  10. 29.06 Vandaag is mijn bestelling gekomen en ik ben super blij met mijn twee nieuwe bikini’s.
  11. 30.06 Ik was zo blij met de eerste vlinders in mijn tuin..
2 thoughts on “The Happy List Juni.

Geef een reactie

