TextPicture20170711_0934.jpegIk beging vandaag met iets nieuws op mijn blog.. Ik ben namelijk verzot op spelletjes en vandaag heb ik een voor jullie klaar staan… Kijk vooral verder…

Naar buiten gaan is serious business, want je weet nooit wie je tegenkomt, toch? Laat ons weten hoe jouw beautyroutine eruitziet. En wij vertellen je wie jij bent!

1. Hoe lang sta jij elke ochtend voor de spiegel? 

  • A –  Een halfuur heb ik toch zeker wel nodig!
  • B – Spiegel? Wat een tijdverlies!
  • C – Gemiddeld een kwartier. Bewonderen inbegrepen!
  • D – Op tien minuten ben ik wel rond, ik weet dan ook wat ik doe.

2. Welk compliment krijg jij vaak te horen?

  • A – Hoe doe je dat, die perfecte smokey eyes?
  • B – Wow, wat een prachtige huid heb jij!
  • C – Amai, zijn dat echt wimpers?
  • D – Cool, die kleur van lipstick!

3. Welk Beautyproduct zou je nooit ofte nimmer kunnen missen?

  • A – Eyeliner.
  • B – Lippenbalsem.
  • C – Lipgloss.
  • D – Mascara.

4. Hoe vaak mest je je make-uptasje uit?

  • A – Dagelijks natuurlijk!
  • B – Alleen voor speciale gelegenheden.
  • C – Elk weekend denk ik eens na over mijn look.
  • D – Amper, ik heb mijn vaste gewoontes en die vind ik oké.

5. Wat vind jij het meest glamoureuze kapsel?

  • A – Lekker wild: opgeschoren of zo.
  • B – Een fris opgeknipt kopje.
  • C – Lang en krullerig.
  • D – Een prachtig opgestoken coupe.

6. Wie is jouw Beautyvoorbeeld?

  • A – Rita Ora.
  • B –  Emma Stone.
  • C – Demi Lovato.
  • D – Ariana Grande.

7. Wat staat er op de achtergrond van je smartphone?

  • A – Een arty foto die je zelf hebt genomen.
  • B – Jij en je BFF.
  • C – Schattige poesjes.
  • D – Je Idool.

Wat heb je het vaakst aangeduid? 

Meestal A.

Je bent… Edgy

Je bent niet bang om risico’s te nemen of nieuwe trends uit te proberen. Van oranje smokey eyes tot pruimpaarse lipstick, daar draai jij je hand niet voor om. Way to go, naar jou wordt opgekeken! Let wel op: soms kunnen jongens zich een tikkeltje geïntimideerd voelen door je straffe look. Als je achter je dream guy aan gaat, is het dan ook geen slecht idee om het eens met wat minder te doen.

Meestal B.

Je bent… een natural Beauty

Make-up is geen prioriteit voor jou, maar je gebruikt wel een paar dingetjes die je een wakkere look geven als je eens te lang opgebleven bent. Een klein beetje lipgloss en wat poeder zijn alles wat jij nodig hebt om stralend de deur uit te gaan. Goed nieuws: de meeste jongens zijn dol op zo’n fruitig fris gezichtje!

Meestal C.

Je bent… girly

Jij bent gek op mooie dingen en dus ook op luxe make-up. Die is trouwens net als je kleren: een glittertjes hier, wat roze daar en vooral heel lief en flirterig! Let wel op: overdrijf er niet mee, want sommige jongens kunnen dat nogal kinder-achter  vinden, en dat wil je niet zijn, toch?

Meestal D.

Je bent… een klassedame

Make-up dient voor jou om te benadrukken hoe mooi je van jezelf al bent. Extravagante kleuren en stijlen zijn niks voor jou: gewoon is al zot. genoeg. Al moet dat dan wel tot in de puntjes aangebracht zijn, natuurlijk! Tip: durf af en toe ook eens (expres) een foutje te maken, het is niet de bedoeling dat je alle potentiële vrienden afschrikt met die ongelooflijke perfectie!

3 gedachtes over “Welke Beautybabe ben jij?

Geef een reactie

