TextPicture20170717_0806Vandaag heb ik weer een tag voor jullie. Dit maal The Lazy Sunday tag. Benieuwd naar mijn antwoorden? Klik dan snel op lees verder!

1.Vroege vogel of lui uitslapen?

Het gang der van af hoe laat ik in mijn bed lig.  En of ik de volgende dag der niet uit moet voor mijn werk. Maar meestal is het vrij vroeg, zeker met een kleuter van 7 die u wakker maakt 😉

2.Haren opgestoken of lekker los?

Ik hou het liefst van mijn haren opgestoken. Maar als ik ergens naar toe moe draag ik het liefst mijn haren los.

3. Pyjama, onesie, trainingspak of alledaagse kleding?

Ik draag meestal alledaagse kleren. Maar heel soms als ik nergens naar toe moet hou ik van een topje met een trainingsbroek. Zit ook veel gemakkelijk en niemand die het ziet.

4. Koos make-uploos of perfect make-upje?

Ik draag bijna nooit make-up als ik thuis ben. Ik draag het eigenlijk meer als ik ergens heen moet.

5. Boek lezen, film kijken, bloggen, youtube kanalen afsnuffelen of de hele dag hangen op bed?

Haha deze vind ik nu eens leuk. Ik lees veel boeken ben dan ook een boekenworm. Ik begin zondag meestal lui met op de bank hangen en lekker ontbijten. Dan lees ik soms blogs van anderen en soms maak ik dan werk van om aan mijn blog.

6. Bellen, facebook, whatsappen of tweeten met vriendinnen?

Bellen doe ik eigenlijk niet veel, je moet daar immers voor betalen. Ik zit veel op facebook met vriendinnen

7. Uitgebreid avondeten of fast food?

Mijn man die kookt altijd lekker in de middag. Soms ik zelf wel eens. En in de avond eten we dan een lekker brood met beleg.

8. Tas inpakken, brood smeren of helemaal niks voorbereiden voor maandag?

Ik doe dat de maandag morgen zelf, sta al een uur en half op. En dan maak ik alles klaar. Ik hou van de versheid.

9. Vroeg of laat naar bed?

Hangt der van af wat der eigenlijk op tv is te zien.

2 gedachtes over “The Lazy Sunday Tag

Geef een reactie

