capture8-1-2017_74007_PMIk had voor mijn man een Bongo waardebon gekocht voor zijn kerstmis 2016. Hij moest hem nog steeds gebruiken, dus hebben we een fijne hotel der uit gezocht. Het was zo 3 dagen eropuit. Hier kan je mijn beoordeling lees wat ik der van vind……!

Eerst moest je in dat boekje kiezen welk hotel je graag wou hebben. Wij hebben vooral naar de locatie gekeken en wat der in de buurt te bezichtigen is. We hebben vooral voor deze punten gekozen.

  • Pure gastvrijheid
  • Terras
  • Bar
  • Restaurant
  • Fietsverhuur
  • Roomservice
  • Geen credit card nodig
  • Gratis parkeren
  • Gratis wifi

Bij sommige hotels had je deze dingen niet.

Wij hebben gekozen voor een 4 sterren Hotel Hampshire – De Broeierd Enschede ****

We zijn 21ste Juli rond een uur of 8 vertrokken richting Nederland.  Ik moet zeggen dat het rijden super vlot is verlopen en dat we gelukkig niet in de file zaten. Rond 11.30 zijn we aan gekomen aan het Hotel. We konden maar op onze kamer om 15uur, maar dat wisten we al op voorhand. We hebben eerst op terras iets gedronken en dan zijn we eerst richting de stad Enschede gereden. Wauw ik keek echt mijn ogen uit wat een enorm stad is het.. Echt tien keer groter dan hier in Gent. Daar hebben we wat rond gewandeld  en we waren onder tussen aan het zoeken om iets te eten. We kwamen dan aan een pleintje waar der echt gezellig uit zag met veel groen en vooral een waterval wauw….  We kwamen daar een leuk restaurantje Happy Italy tegen en vonden het wel fijn om daar iets kleins te eten. We  vonden de terras wel echt leuk en hebben ons daar gezet. Dan kwam der een man ons bestelling op nemen en hij zij dat je enkel kon pinnen.  Jammer genoeg konden we dat niet enkel met case geld konden we betalen.. Hij ging gaan vragen of we zo ook konden betalen.. Ja dat ging maar dan moest je gepast geld kunnen betalen.. Dat konden we helaas ook niet.. We zijn dan maar verder gewandeld naar de auto. Onder weg naar het hotel kwamen we de Mcdonneld tegen.. Mijn man heeft daar dan iets besteld voor hem, ik zelf had der geen zin in.. Daarna zijn we naar het Hotel gereden.

Aan gekomen.. Moesten we eventjes wachten want der waren nog mensen voor ons die aan het inchecken was.. Dan was het aan ons.. We waren vriendelijk ontvangen… Jammer genoeg vond ze ons Referentie niet terug. Gelukkig kon ik het bewijzen met een mail van bongo.. Ze vond het raar en ze zij het ook dat het in die mail sta dat het bevestigt is.. Ze heeft ons dan terug in de pc gezet en om haar te verontschuldigen hebben we de Deluxe Tweepersoonskamer  gekregen.. En ik moet zeggen was wel inderdaad een super mooie kamer na wat minpunten der aan…

We zijn dan in de avond dan nog heerlijk gaan eten  in de De Broeierd. Ik had zo een heerlijk Tomaten soep van bouillon super lekker en der na nog een heerlijke stoofpotje van varkensgaasje en dan heerlijke dessert.  Daarna zijn we naar onze kamer gegaan en heb ik me nog gedoucht en dan zijn we in bed gegaan en nog wat tv gekeken…

De volgende dag zijn we eigenlijk vroeg richting de stad gereden wand we wouden daar heel graag ontbijten…. We zijn dan La Place   een smoothie gaan drinken en dan zijn we eigenlijk verder van de stad gaan verkennen tot het middag werd. We zijn dan ook verder iets gaan zoeken om te gaan eten en we kwamen deze geweldige Doppio tegen. We hebben daar zo een heerlijke Italiaanse broodjes gegeten was super heerlijk. Daarna zijn we naar landgoed Twickel gereden.. We hebben een fijne wandeling gehad in prachtige tuinen.. Vooral veel foto’s genomen vooral voor mijn Instagram … We hebben daar dan nog een heerlijke ijsje gegeten en dan zijn we terug naar ons hotel gereden.. Daar heb ik me eerst nog gedoucht en dan zijn we eerst naar de Mcdonols aan eten. Kan niet elke avond zo heerlijk duur eten zijn 😉 . Der na zijn we terug naar het hotel gereden en hebben we wat tv gezien en zijn we dan gaan slapen…

De volgende dag moesten we der uit. Dan zijn we richting de stad gereden omdat ik daar nog mooie foto’s wou nemen. Jeetje zo stil en geen enkel mens te bespeuren, echt leuk om te zien hoe het is als de winkels dicht zijn. Na een tijdje zijn we dan nog heerlijk gaan ontbijten bij De Kater super heerlijk was het.. Echt een aanrader als je in de buurt bent. Daarna zijn we terug richting België gereden..

De plus punten:

  • Super mooie kamer.
  • Ruime badkamer.
  • Internet.
  • Lekker eten.
  • Fijne stad om te bezichtigen
  • mooie tuinen.
  • En vooral vriendelijk personeel
  • Een aan rader voor zakenmensen die der maar een nacht lozeren.

Na punten:

  • Spinnenwebben gingen der nog.
  • Speelgoed van een dier lag onder een zetel.
  • Als regende of donderde kon je het echt goed horen zelf van de drukke weg naast het hotel.
  • Beetje teleur gesteld dat bongo een mooie aantrekkelijk foto in het boekje heeft gezet dat je uit eindelijk denk dat het mooi in de natuur lig. Maar dat het gewoon naast een weg lig en dan nog in een industrieterrein.
4 gedachtes over “3 Dagen eropuit.

Geef een reactie

