TextPicture20170703_0827Het leek mij eens leuk om jullie eens te vertellen wat voor mij de leukste dingen zijn geweest in de maand Juli. Ben je benieuwd wat mij zo vrolijk maakte in deze maand kijk dan zeker verder.

1. 01.07 Na een tijdje toch nog mijn verjaardags–cadeau gekregen van mijn man. Een super mooie Ipod ben der super blij mee…

2. 05.07 Heerlijk gaan wandelen met mijn lieve man.. En dan nog ietsjes op terrasje gaan drinken..

3. 07.07 In de avond heerlijke BBQ gaan eten…

4. 13.07 Als je in de natuur een super mooie konijntjes ziet rond lopen vind ik de zomer zo super mooi…

5. 14.07 Achter zoontje gegaan bij mijn moeder.. Der na nog heerlijk France hamburger gaan eten.

6. 21.07 Vertrokken naar Nederland met mijn man op weekendje Hotel.. Hier kan je der meer over lezen..

7. 22.07 Heerlijk dag gehad in Landgoed Twickel super mooie tuinen om te zien. Je voelt je op deze moment echt een prinsesje die zo een mooie tuinen heeft met een kasteel hihi.

8. 28.07 Heerlijke dagje gaan schoppen met mijn beste vriendin..

4 gedachtes over “The Happy List Juli.

Geef een reactie

