capture8-12-2017_94934_PMVandaag ben ik en mijn man 5j geleden in  het huwelijksbootje gestapt. 

Kweet nog de dag als vandaag hoe alles begonnen is klik hier als je der meer wil over weten. En na vandaag hou ik nog meer en meer van hem.. Gewoon hoe hij me kan plagen en zelf met zijn flauwe grappen kan doen lachen… Ik moet wel zeggen dat na vandaag nog steeds ups en downs zijn maar ik denk dat dit overal wel is.. Steeds weer sta hij der wel voor me en zeg hij wel wat hij over alles denk.. Dat maakt onze huwelijk ook zo super aan ons. Hij zou ook nooit zeggen dat ik met deze mensen niet mag overeen komen en met wie wel. Hij laat me ook steeds vrij in mijn keuzes ook al loop dat eens fout uit.. Hij ga der nooit over oordelen en dat vind ik zo bijzonder aan hem…

Hij is echt zo een man die iedere vrouw wel kan wensen.. Steeds weer ga hij overal mee met me om mij te steunen en om der te zijn als ik naar ziekenhuis moe of andere zaken.. Kan der echt op rekenen…

Ben echt blij dat we vandaag al 5jaar getrouwd zijn.. En er mogen nog veel jaren bij komen zelf eeuwig…

Schatje een fijne 5jaar huwelijk hou super veel van je….!!

3 gedachtes over “5De huwelijksverjaardag.

Geef een reactie

