TextPicture20171029_0157Vrijdag ben ik gaan shoppen met een vriendin van me… We zijn eerst iets gaan drinken en gaan eten vooraleer we de winkels waar ik moest zijn, gingen bezoeken..

Ik heb paar dingen die ik wou hebben gekocht.. Heb ook winkels binnen geweest maar jammer genoeg vond ik echt mijn keuze niet of als ik het aan had dat ik het niet te mooi vond of dat ik me der dik in zag.. Hier in het filmpje kan je zien wat ik me gekocht heb.

3 gedachtes over “Shoppen in Gent.

    1. Inderdaad die serrie hebben ze in Gent op genomen. Ik zelf ben in Gent geboren en naar school geweest.. Tis echt een super mooie stad moet ik zeggen.. En geweldige mooie winkels.. Echt de moeite waard om eens te bezichtigen 😉

      Like

Geef een reactie

