TextPicture20170903_0148

Ik heb deze maand behoorlijk veel films gezien.. Ik zelf hou enorm veel van films waaronder actie, komedie, romantische, fantasie en zelf tekenfilms. Vandaag ga ik jullie dan ook eens mee nemen welke films ik deze maand zoals gezien heb…

Assassin’s Creed

The Huntsman: Winter’s War

Percy Jackson: Sea of Monsters

Me Before You

The Girl on the Train

INFERNO

Max Steel 

Marvel’s Captain America: Civil War

+

 

5 gedachtes over “Film Maand Oktober…

    1. Vind echt een goeie film het meisje in de trein en ben dan ook wel reuze benieuwd naar de boek der van, want naar het schijnt is het ook een super goeie boek. Die andere films vind ik wel oké maar eerlijk gezegd had ik in de laatste film meer verwacht.

      Like

Geef een reactie

