TextPicture20170703_0827Het leek mij eens leuk om jullie eens te vertellen wat voor mij de leukste dingen zijn geweest in de maand Oktober. Ben je benieuwd wat mij zo vrolijk maakte in deze maand kijk dan zeker verder.

  1. 12.10 Vandaag gaan Bollingen met het werk.. Was super leuk om nog eens mijn collega’s van mijn gemeente terug te zien.. Daarna met 3 collega’s iets gaan eten en gaan drinken.. Was super leuk om te weten dat je toch ergens bij hoort.
  2. 13.10 Is toch altijd leuk als je deze prachtige kastanjes zien en die mooie herfstbladeren.
  3. 14.10 Een dagje naar zee met mijn gezinnetje.. Heerlijk gaan wandelen en heerlijke Warme appeltaart gaan eten. In de avond zijn we dan heerlijk in Bistrolee gaan eten bij de oude baas van mijn man.. Was eens leuk om te zien wie die mensen zijn. In de avond nog een fijne avond in de zetel naar een film zitten kijken..
  4. 17.10 Ben ik en mijn man meter & peter geworden van een geweldige mooie baby Elsa. En zo een mooi popmieke 😉
  5. 22.10 Met man & zoontje naar Domein geweest in onze gemeente en naar een kasteel.. Wat hou ik der steeds van als je ziet hoe zij hun zo amuzeeren. Dan kan zelf u geluk niet meer boven op..
  6. 27.10 Met mijn beste vriendin naar Gent geweest om eens te gaan shoppen.. En super fijne middag gehad. En van mijn vriendin twee boeken gekregen van hand letteren.. Wou ik al super lang hebben.. En zelf mijne Bullet Journal gekocht.
  7. 29.10 Man heeft heerlijk gekookt voor me.. Een stoofpotje van vis en wortels en ik moet zeggen was super maar super heerlijk..
Een gedachte over “The Happy List Oktober..

Geef een reactie

