Online shoppen.

Af en toe Shop ik eens online, vooral als ik echt iets mooies vind dat ik het echt niet kan laten om te kopen. Vandaag laat ik jullie dan ook mijn inkopen zien, kijk je mee?

Ik heb vandaag bij bonprix (http://www.bonprix-fl.be/)  iets gekocht.

Deze enkellaarsjes vond ik zo mooi. Vooral voor het licht bruinen kleur en de sluitingen die me echt wel aan spraken. Ik moet zeggen dat ik ze met veel plezier draag, ze zitten echt goed aan mijn voeten.

Tja, ook al is het geen winter meer. Toch heb ik deze mooie muts nog aan gekocht. Ik vond deze super mooie met die ster. En er zijn nog wel dag dat het nog wat koud aan voelt zeker aan zee.

Deze jurk vond ik ook erg mooi. Maar dan zal ik der wel een zwart jasje op dragen. Want het kleedje is zo lijk een lichaamskleur vind ik.

Voor de badkamer heb ik deze badmat nog aangekocht. Vond deze wel mooi staan in de badkamer.

Deze leuke bloesje vind ik zo leuk. Vooral voor het kant en omdat het de eerste keer is dat ik zo iets in het wit koop. Ik kan het zowat op alles dragen van broeken.

Zo dat was dan mij Online Shoppen.

3 gedachten over “Online shoppen.

Plaats een reactie