Over Instagram …

TextPicture20170629_0940Ik ben al een tijdje actief op Instagram en ik moet eerlijk wel bekennen dat ik aan Instagram wel een beetje verslaaf ben. Elke dag moet ik eens op mijne Instagam inloggen om te zien of zelf leuke foto’s te posten… Maar de laatste tijd heb ik zo de indruk dat er iets aan de hand is… Wil je meer over weten lees dan zeker verder…

De laatste tijd had ik zo de indruk dat ik altijd maar vriendschap verzoeken kreeg. Ik aanvaarden hun en dan voegde ik me bij hun ook toe. Maar de laatste tijd steeg mijn volgers niet maar wel die ik zelf volgde steeg wel. En ook verminder de volgers die mij volgde had ik eigenlijk pas vandaag gezien. Ik ben dan begingen kijken bij wie ik wel nog aanwezig was bij hun volgers en bij wie niet.

Ik ben nu eindelijk mee hoe sommige aan het volgers raken. Ze vragen u vriendschap aan en na paar tijd gooien ze u gewoon af. Jij zelf zie het niet wie je der eindelijk der van af gooi. Ik moet zeggen een goeie zet om zo aan volgers te raken. Maar ik zelf speel het eerlijk. Ik hou niet van zo mensen en ben dan maar gaan zien waar ik wel bij sta bij volgers en die niet sorry gooi ik der af. Ik hou liever van eerlijke mensen.

Soms denk ik ook, dat ik niet boeiend ben en dat ze mijn foto’s maar niks vinden. Maar die foto’s zijn voor mij wel boeien en zeg een stukje van me zelf wie ik ben. Ik weet dat ik geen mooie vrouw ben en een beetje mollig ben. Maar wat zo, ik heb me zelf niet gemaakt en ben zeker niet perfect…

Ik wil maar zeggen dat iedereen niet zo is… Je moet je vooral niet aangesproken voelen ik wil maar zeggen dat er zo mensen zijn…

Sorry als ik jullie kwetsen met mijn blog is zeker mijn bedoeling niet….!!

2 gedachten over “Over Instagram …

  1. Kop op zeg nou niet dat je niet mooi bent! wat is de maatstaaf van mooi?? ik ben mooi op mijn manier jij bent mooi op jou manier! je mag er zijn hoor meid!!

    Wat die volgers betreft ben ik met je eens inderdaad,

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie